Madrid, 1.dan 05.06.2017

MADRID, 1. dan ponedeljek 5. Junij 2017

V Španijo oz. glavno mesto Madrid sva s sestro potovala v lastni režiji. Vlak naju je v ponedeljek zgodaj zjutraj iz Gradca peljal skozi Dunaj direktno na letališče Schwechat. Eno nadstropje nad žel. postajo je bil že terminal za letala in letalo družbe Eurowings je ob 11.05 poletelo proti Madridu. Prvi del poleta je potekal v delno oblačnem vremenu, lahko pa smo videli Pireneje, potem dolino reke Ebro in sušno špansko pokrajino okoli Madrida ter mirno pristali. Z naročenim prevozom smo v 20 minutah prispeli v središče velemesta z približno 3.3 milijona prebivalcev. Najin hotel je bil na zelo prometni aveniji Alcala, ki se začne z mogočnim slavolokom in pelje center mesta. Le to pa je Puerta del Sol ali po naše Sončna vrata od koder pelje več mestnih ulic na vse strani. Naravnost proti vzhodu se nahaja madridska opera in na koncu, na robu mestne planote pa veličastna kraljeva palača Palacio Real. Kraljeva družina pa ne prebiva več v njej ampak so se preselili v manjšo palačo na obrobju mesta. Na eni strani so parki okoli gradu, egiptovski tempelj De Bod, na drugi pa veličastna katedrala Almudenska z vzdolžno in prečno ladjo in s stranskimi ladjami. Po vzporednih ulicah se pride v srednjeveški Madrid na veliki trg ali Plaza Major. Da bi v mestu človek ostal lačen in žejen ni treba skrbeti. Lokali so povsod, cene v središču ustrezno zasoljene. Tipična pijača in hrana sta sangria in tapas. Prvi dan je bil naporen zaradi dolge poti in uporabe različnih oblik prometa, a šlo je vse gladko brez zamud in zadreg.